Tuesday, November 13

Limo de Biborteni (iar)

De ce iar?
Pentru că uitasem de starea produsă de spotul lor radio la TV. Ei sunt cei cu peiorativul şi dispreţul: 'dacă moşilor nu le place . . .'.

Până îmi cade BIZ-ul de luna asta în mână şi, într-un articol despre pubicitatea la adolescenţi, am dat de citate şi opinii scose de copy-ul care a scos spotul acela radio. Mândru nevoie mare de realizarea sa.

Din articol: XX este de părere că acesta (spotul) a "dat bine" la adolescenţi deoarece s-a apăsat pe câteva clape sensibile ale sufletului acestora, cum ar fi hăul dintre generaţii şi dispreţul pentru deciziile bătrânilor. Totuşi, XX spune că produsul nu a targetat exclusiv adolescenţii deoarece şi "duduia corporatistă de 38 de ani şi copilul ei de 7 ani îl consumă".

Tot XX: "tineretul se dă în vânt după caterincă şi dacă mai pui şi un pic de sex peste . . . nu ai cum să ratezi".

Măi oameni buni!! Reveniţi-vă!
Vehemenţa chiar nu mă caracterizează dar ăştia . . . . aaaaaaaaa!!!

Uite cum iar m-am încărcat cu negative. Gata! Mă întorc sub globul meu de sticlă în care creativii sunt oameni deosebiţi, nu copiii răsfăţaţi şi 'adolescenţii' nu rezonează cu reclama la Limo.

2 comments:

Stefan said...

wtf...ce copy? ce strategie? oricum doar astia din industrie le simt :))

app: mi se pare cel mai reusit gust al unei bauturi .ro

mărie said...

Eu nu am apucat până acum să văd produsul la raft. Deci nici să-l încerc. Deşi nu ştiu dacă aş cumpără, nici măcar de curiozitate.