Cred că cineva ar trebui să se asigure că toți furnizorii de servicii știu că suntem în era clientului, a ofertelor ca ciupercile după ploaie, că ne permitem să alegem și să facem nazuri și să nu mai acceptăm orice de la marele zeu care împarte rația de ouă.
Jur că nu înțeleg. Între povestea noastră cu agenția de turism, poveștile unor cunoscuți cu același tip de servicii pe modelul trimiți mailuri la care nu ți se răspunde și dai telefoane degeaba și tot felul de furnizori de diverse care uită că ți-au promis chestii sau că aștepți un răspuns nu mai înțeleg nimic.
Apoi am auzit una genială săptămâna trecută. Niște colegi au fost la un hotel în cucuieții din deal (aproape literlamente) unde la sfârșitul perioadei de cazare una dintre marile doamne de acolo le-a explicat că nu este mulțumită de ei.
Hotelul le-a comunicat clienților că nu este mulțumit de ei!!! A se reține că nu vorbim de Poiana Brașov sau Mamaia. Nu cresc turiști în pom pe acolo. Cred că nici iarba nu crește acolo dar aia e altă treabă (sunt eu nervoasă, e o zona frumoasă de fapt).
Suntem noi nebuni că avem bun simț. Bun simț și senzația că oamenii sunt conștienți că poți pleca oricând la concurență. Și atunci le dai benefit of a doubt și nu crezi că sunt nesimțiți fiind conștienți că te pot pierde ci că a fost un accident și că merită înțelegere. Ei bine, sunt nesimțiți!
Fără nicio legătură cu postul de mai devreme. Aia era o mizerie personală. Cu astea de mai sus n-am probleme de picior în prag. Doar foarte, foarte, foaaaarte mari nelămuriri și dificultăți în a înțelege.
No comments:
Post a Comment