În primul rând . . . . mă amuză să aud iar şi iar propovăduit ca noutate îndemnul "a venit momentul să gândim out-of-the-box". A reuşit sintagma asta să se devalorizeze în ultimii ani mai ceva ca acel 'ce mai faci?' folosit pe post de 'bună ziua' fără nicio intenţie de a afla ce mai face omul ăla de fapt.
E normal ca, la câte căi deja bătute până la asthenosferă există să fie în permanenţă 1230486048 de situaţii în care să poţi gândi out-of-the-box. Şi îmi dau seama că, mai ales acum când mergând tot pe căile bătute riscăm să cădem în gol, e cu atât mai 'de dorit' să vedem ce e şi în stânga şi în dreapta drumului. Plus că, probabil, nu există un 'destul' la a le spune clienţilor să nu mai ceară aceleaşi chestii la infinit.
Cred că mă deranjează la urechea internă pentru că am eu o problemă cu golirea de sensa cuvintelor în general.
În al doilea rând, cred că Stefan Kolle mi-a plăcut şi pentru că a subliniat un point care mie mi se pare crucial: tot buzz-ul pe super campaniile şi super viralele şi super orice-urile curajoase - însoţite de un 'v-am zis că trebuia să aveţi încredere în noi, clienţi fricoşi ce sunteţi' - vorbesc despre acel 5% din campaniile, viralele, orice-urile care au funcţionat excepţional.
În al treilea rând . . . . I know sex sells dar nu cumva face parte din aceea gândire out-of-the-box atât de lăudată să încerci să şochezi şi altfel decât prin ceea ce ţi-e cel mai la îndemână?
Şi cam atât îmi aduc aminte acum.
2 comments:
daca nu sochezi, esti un nimeni in ziua de azi, nu? asta-i moda...
:) Nu am o problemă neapărat cu a vrea să şochezi . . . deşi cred că există prea mult şoc doar de dragul de a şoca.
Am o problemă cu a nu merge mai departe de prima idee care-ţi vine pentru a face asta.
Post a Comment