Tuesday, October 23

Ce mişto e când se leagă lucrurile! Când pică aşa, toate odată şi legate şi 'in cohorts' cumva (am reauzit aseară într-un film expresia şi mi se pare că sună foarte mişto, a complice în obrăznicături cumva, mă rog, îmi place cum sună!)

Bine, în mare îmi place mie foarte mult să le leg chiar şi când nu sunt evident legate. Că e frumos să crezi că universul conspiră la realizarea legendei personale :)))). Că soarele exact în momentul ăsta dupa multă ploaie şi vânt a venit să facă party după nişte alegeri ale tale şi că fulgul de nea de duminică anunţă că ai parcurs etapele şi vine recompensa. Că succesiunea fluentă cât şi micile sau nu chiar atât de micile scurtcircuite vin tot timpul în momentel 'deschise' câtre aşa ceva.
Ha! Luaţi d'aici egocentrism . . . soarele răsare în cinstea mea şi iarna vine că am meritat-o eu! :))

All in all, cred că e normal să fii mult mai 'conectat' când simţi că se schimbă lucrurile şi să observi chestii care altfel nu îţi sar în ochi. Că până la urmă despre asta este vorba, când eşti atent le vezi, când nu, nu.

No comments: