Thursday, November 27

Inspire2009 pe bucati

Fusei ieri la Inspire2009 (mersi, Cristi) la Marriott chitită pe a nu pierde Marketing Arena.

Aşteptările mele la astfel de evenimente:
  • mă aştept să fie prezentările entertaining
  • sper să găsesc o structurare în unele prezentări care să mă ajute şi pe mine să mă structurez
  • caut idei
  • nu mă aştept la o reinventare a roţii

Din conferinţe:
Mi-a plăcut Stefan Kolle . . . structurat şi entertaining.
Mi-a plăcut Sorin Psatta - dar, de fapt, întotdeauna îmi place Sorin Psatta :)
Nu mi-a plăcut Alexandru Israil. Deloc. Posibil să-l fi ales ca reprezentant Guerilla Marketing în România tocmai pentru aspectul şi vorba uşor de mercenar. Probabil funcţionează, e pur şi simplu o chestie de gust.
Nu l-am prins pe Mike Stapelfeld deşi suna foarte interesant prezentarea - Drivers of the digital behaviour shift. Am lipsit 15 min din sală şi prezentarea lui deja începuse şi se şi terminase.

De la Marketing Arena:
Mi-au plăcut Bogdana (MRM), Mihai Gongu(BBDO) şi Şefan Voloacă (Bigger Group) pentru care am şi votat şi în proiectul căruia m-aş băga mâine pentru ca a atins toate corzile mele sensibile cu Bucureştiul şi ţara asta de care ne plângem încontinuu pentru că ne aşteptăm să 'ne dea' ca nişte părinţi iubitori în loc să dăm şi noi ceva. Un ceva cât de mic . . . fie şi numai să începem să nu mai povestim cu afectare despre cât de rău e aici de fiecare dată când ajungem afară şi ne întreabă cineva cum e la noi.

Îmi place atmosfera de 'pus umărul la construirea a ce va fi pentru a ne asigura că este cât mai aproape de ceea ce ne dorim să fie' :)

No comments: