Friday, November 7

730 de pietricele

Hehe . .. azi se fac 730 de pietricele. În 2006 pe vremea asta mă mutam înapoi la mama, găseam jurnalele din gimnaziu şi liceu şi îmi petreceam serile înduioşată de ce şi cum simţeam la vârsta aia.

N-o să încep să enumăr ce mi-a adus experienţa asta cu scrisul şi câte planuri sunt diferite, îmbogăţite, datorită ei. Am scris chiar aici de prea multe ori ce înseamnă.

Acum îmi ajunge să spun că e un exerciţiu fantastic de vorbit cu tine, o joacă jucăuşă cu fraze, cuvinte şi alăturări de sensuri, o bucăţică într-o lume mare, o legătură cu nişte oameni care nu ar fi ajuns altfel în drumul meu (sau eu în al lor).

Să-mi trăiţi pietricelelor! ;)

2 comments:

Ioana P said...

Si la cat mai multe pietricele! Pentru o izolata de civilizatie ca mine, blogul asta e o mica-mica-mica, de buzunar, as putea spune, ;), legatura cu realitatea! So, keep bringin' it on!:))

gorgeoux said...

Si nu uita sa iei o pietricica in gura (!) maine dis de dimineata...