Friday, January 9

aaaand . . . back!

Na că s-a terminat oficial și vacanța. Știu că s-a terminat pe 5 dar eu abia azi am ajuns la birou :P
Cuvinte despre vacanță nu am. Reușim anual să ne depășim așteptările . . . și zic de ale noastre pentru că bieții localnici de pe unde ajungem oricum nu au cum să aibă habar ce-i așteaptă. 

Am decis că nu am de ce să-mi schimb modul de viață . . . dacă cu tot fumatu și sedentarismul reușesc 6 ore de dansat după 6 ore de pârtie nu am practic nicio problemă :)))

Nu-mi place nici picată cu ceară să conduc pe autostradă. 

Reușesc în continuare să numesc în mod spontan timpul liber vacanță, nu concediu . . .  iar in my book diferența este un hău și face toți banii ;)

N-am tot ce vreau dar am exact atât cât îmi lipsește . . . o altă diferență cât un hău care face și mai mulți bani!

Arabela a trecut de 30 de mii de mii de metri cu ocazia tripului. O să adun toate pozele cu ea și în ea să fac un album special de road-trippin'. Că au fost multe, vor fi și mai multe și ea e parte integrantă din fiecare. E simbol al libertății, jur. Sau instrumentul al ei. Mergând pe drumul spre Sibiu îmi aduceam aminte de câte ori l-am făcut mică fiind visând la vremea când îl voi face nu cu tata ci cu mașina mea și prietenii mei. Ș-am poftit visul pe tavă . . . ăla și multe altele:)

Mă gândeam să-mi propun public chestii pentru anul ăsta. Dar nah! Pentru că sunt toate personale și legate de deschidere în primul și primul rând. Îmi propun să fac orice, de fapt. Îmi propun să nu am nicio imagine în legătură cu unde voi fi la anul pe vremea asta. Să vedem . . .

No comments: