Nu e ok să apară astăzi, 18 iunie, articol în care diverse persoane îşi dau cu părerea 'dacă România se califică în sferturi la Euro atunci . . .'. Oricât de greu ar fi fost să ajungi la oamenii ăia sau să pui cap la cap articolul - poţi să scoţi frazele care vorbesc la viitor şi să laşi numai părerile despre implicaţiile calificării şi participării României la Euro, despre ce spune despre noi faptul că au fost 10.000 de români pe stadion la meciul cu Olanda .... sau orice altceva . . odată ce vezi că articolul tău nu se mai potriveşte cu realitatea.
Nu e ok să aud astăzi, 18 iunie, la radio, o reclamă cu FHM care mă îndeamnă să cumpăr revista cu fularul de microbist şi să strig 'Hai România!' ca un adevărat suporter. Efectul este invers. Şi dacă revista poate nu o pot scoate de pe tarabe, pot să scoată spoturile de la radio.
Nu e ok să fie încă 'sus' bannere electorale. Mai ales atunci când sunt cu învinşii. E penibil să-i vezi zâmbind încrezător sub un slogan pompos când tu ştii că ei au pierdut. E patetic.
De multe ori mă întreb de ce anumite OOH-uri de promoţie de primăvară - clară şi targetată, cu preţ şi perioadă de valabilitate şi detalii - sunt 'sus' şi toamna sau iarna. Nu au bani să facă unele dedicate doar pt imagine şi brand aşa că le lasă pe alea?! Really? Iar, jenant.
2 comments:
Umm... TATOV! (hint-hint)
Sau il tii acolo pana-n noiembrie? :)
Hahahaha....genial!
Fix bârna din ochiul altuia versus paiul din ochiul meu. Mersi de observaţie :)
Post a Comment