Tuesday, July 22

curăţenie

Nu ştiu de ce sunt irascibilă în ultime vreme. De fapt, nu sunt irascibilă. Nu mai am chef de joculeţe proaste. M-am săturat de schimburi de replici ieftine şi pseudo-ironii. Nu mai am răbdare să mă prefac.

Nu mai am răbdare să mă uit la alţii cum fac pe proştii - nu mai am răbdare cu bunul meu simţ, a cărui primă reacţie este întotdeauna 'nu are cum să fie atât de nesimţită/ egoistă/ rea, sigur mi se pare mie'.

Paradoxal, lecţia aia mare a mea de învăţat, aia cu ego-ul care nu are graniţe . . . e încă ok că nu e gata învăţată. M-a scos din nişte chestii din care altfel nu cred că m-aş fi scos aşa uşor. Că raţiunea reacţionează la argumente raţionale iar eu la a găsi argumente să mă susţină sunt campioană. Orgoliul e altceva . . acolo doare rău! :))

Familia e familie, n-ai ce-i face.

N-am înţeles niciodată de ce aleargă oamenii după 'picture perfect'. Sau poate el există dar e la mine rana prea mare oricât aş 'înţelege'. Mda, şi asta cu iertarea e o mare lecţie la care va trebui să ajung la un moment dat.

Anyway . . ne pregătim de concediu, all's well ;)
An de curăţenie!

No comments: