Monday, May 5

studenţie!

Ultimele zece zile au fost mai studenţie revived decât toate weekendurile la mare si munte cu beţie şi timp liber şi uitat de tot.

Pentru că să te duci la mare şi să nu te gândeşti la nimic poţi să faci toată viaţa indiferent de ce se întâmplă în timpul săptămânii. Şi tocmai din cauza muncii, cum prindem mai mult de 2 zile libere consecutive cum ne arde să plecăm undeva.

Să stai zece zile in Bucureşti şi să nu ai NIMIC de făcut este cu adevărat studenţie!

Şi cât m-a ars şi pe mine să fug . . . să fiu si eu unul dintre zecile de mii de români care iau cu asalt *insert orice locaţie din România şi împrejurimi*. M-am speriat de oameni şi de frig. De faptul că în fiecare an mă duc de 1 mai la mare şi îmi jur că nu mă mai duc niciodată de 1 mai la mare. Şi de fiecare dată vine 30 aprilie şi se trezeşte toată vara în mine şi iar vreau să fug.

Aşa că am reuşit să rezolv casa . . să mai împletesc nişte crenguţe la cuib să-mi întăresc spaţiul personal. Am reuşit să mă plimb pe Calea Victoriei - că tot eram obsedată privind din maşină în drum spre sau întorcându-mă de la întâlniri de cine sunt oamenii ăia care se plimbă miercurea la prânz pe calea victoriei.

Şi azi tocmai mă uitam pe site-ul Festivalului de Film European gândindu-mă ce m-aş duce şi ce tare a fost anul trecut că am avut pass la tot festivalul . . . şi la 10 minute după am primit invitaţie la Gală. Mulţumesc! :*

Deci da! Am descoperit leacul tinereţii! Că de fapt ăsta este luxul studenţiei (privit aşa, post factum . . . nu-mi vine să cred că au trecut 2 ani de când am terminat). . . să nu faci nimic! Să nu alergi să faci lucruri pentru că ştii că dacă nu le faci astăzi poţi linişti să le faci mâine, sau poimâine, sau luna viitoare . . . că oricum nu ai nimic bătut în cuie de făcut. Ahhhh...... :D

No comments: