Tuesday, June 3

am un talent

Am talentul de a mă băga singură în nişte situaţii în care NU am ce căuta şi de a face apoi fixaţii căutând explicaţia faptului că am ajuns acolo, fixaţii care se adâncesc odată ce ajung să privesc 'lămurirea' ca unică soluţie de a ieşi din situaţia nedorită.

Trebuie să nu mă mai aştept ca oamenii să nu uite, să nu mai cred că nu vor sări să încerce să-mi 'taie capul' ca exerciţiu doar pentru că eu nu am scos gheruţele niciodată.

Trebuie să nu mă mai aştept.

Daaaaaar, norocul meu este că am şi multe alte talente. Multe dintre ele ascunse. Posibil să fie ăsta momentul în care începem să exersăm aciditatea ;) Logica de aur e logică de aur - poate fi folosită atât la a construi cât şi la a da palma înapoi peste masă. Aşa, să ne aducem aminte unde stăm! Păcat!

No comments: