Thursday, June 26

retroactiv

Trei chestii de spus de weekendul trecut şi drumul spre şi de la Braşov:

1. La 10 seara, în maşină, în haos pe centura Ploieştiului stând în coloană şi în căldură . . . ce credeţi că mi-a venit în minte? M-am surpins gândindu-mă la evenimentul eco-friendly de joia trecută. Că ar fi bine să nu dau drumul la aer condiţionat ci să deschid geamul (la 10 seara e mai bine cu A/C dar e decent şi fără) şi să opresc motorul cât stau în coloană. Dacă m-ai fi întrebat aş fi zis că it did not make a difference mai departe de faptul că am aflat nişte lucruri despre maşină. Uite că a făcut totuşi . .

2. Am plecat duminică din Poiană mai devreme ca să nu prind aglomeraţia şi am avut un drum divin până la Bucureşti. Obişnuită fiind de când am carnet să am maşina plină, în acele rare situaţii în care sunt singură şi trebuie să mă concentrez pe altceva în afară de condus, merge Arabela ca vântul şi ca gândul. Vai cât îmi place să o conduc aşa. Am venit cel mai sportiv din lume până acasă. Şi tot tronsonul Poiana Bv. - Râşnov era gol gol gol :D. Super tare! Vorbeam ieri cu cineva, cred ca mă înscriu la cursuri de pilotaj.

3. După trei zile de stat la aer în platou în Poiană, urcat în maşina şi A/C până la Bucureşti . . . nu exagerez, era să leşin când am deschis portiera în faţa blocului. Am simţit că îmi ard instant nările şi gâtul. Oribil.

No comments: