Friday, August 15

Fă cum simţi!

Fă cum simţi!

E la mintea cocoşului, nu? Cel mai normal lucru din lume. Că până la urmă prima persoană din lumea căreia îi eşti datoare eşti chiar tu, nu?

Poanta e să ştii ce simţi. Sau de ce simţi. Ce e în spatele simţirii. Şi ce părere ai de motivele alea.

Sau poanta e că nu contează altceva decât să faci cum simţi, indiferent de toate de ce-urile şi cum-urile şi când-urile pe care ţi le poate scoate mintea la înaintare. Să nu mai sapi, să nu ridici covorul, să nu schimbi perspectiva etc. etc.


Bwahahahaha. Am nevoie de reset/ shut down/ uninstall & install again . . . varianta custom pentru advanced users de data asta . . . că am mai învăţat câteva 'life hack'-uri pe parcurs.

1 comment:

Anonymous said...

frumos, îmi place cum ai zis-o
cele mai tari chestii mi s-au întâmplat când n-am ştiut să mă cenzurez, so it works.
numai bine.