Friday, August 15

C-aşa-mi vine câteodată

Să mănânc nutella cu banane.

Să îmi cumpăr cel mai mare buchet de flori de câmp din florărie.

Să fac cadouri just becouse it's wednesday.

Să ies la cafea cu oameni necunoscuţi.

Să mă opresc la Mac în drum spre casă şi să mă porcesc.

Să scriu 10 pagini în stilou, pe hârtie.

Să ies vara, noaptea pe la 1-2 să mă plimb pe bulevard fără muzică în urechi.

Să mă hotărăsc astăzi că mâine plec.

Să mă hotărăsc acum că în 5 minute plec.

Să mă joc de-a şoarecele şi pisica cu un participant la trafic drăguţ.

Să nu ies 48 de ore legate din casă.

Să ies pe uşă la 15 minute după ce m-am trezit şi să nu mă mai întorc un weekend întreg.

Să conduc sportiv dimineaţa prin Bucureşti (oh da, vara se poate!).

Să dorm pe latul patului.

. . . and many many more!

Mi-ar lipsi o mână şi-un picior fără libertatea asta. Sau ar fi degeaba.
O să am grijă să nu uit să mi-o permit.

3 comments:

poqe said...

Să scriu 10 pagini în stilou, pe hârtie. - oau!

Anonymous said...

Sa nu uiti ce ai scris pe aici si sa Traiesti si Maine la fel...

Enjoy

Anonymous said...

nutella cu banane maria? gross! :p si mie nu-mi faci niciodata cadouri just because... :( again, feeling unloved and unappreciated. >:p