Thursday, April 19

băiat sau domn?

Dacă tot a început Sandra cu joaca asta, nu pot să nu redirecţionez Alexandrei următorul search.


Doamnă, puteţi ajuta o compatrioată? Care pare foarte fluentă în limbaj, ceea ce nu pot spune despre majoritatea autorilor acestui gen de search-uri. Tonalitatea e a unui search după un magazin specializat de yale sau cum se face tortul diplomat sau caut băiat sau domn pentru vopsit sufragerie.

Unde mai pui că ai face şi un serviciu unui băiat sau domn din urbea natală? :))

2 comments:

Alexandra said...

deci, domnisoarele interesate, sa imi acceseze blogul, sa ia adresa de e-mail si sa imi dea de veste URGENT pentru ca am in telefon numerele unor baieti si domni mai mult decat intersati in oferirea unor servicii din seria celor cautate de distina/distinsul (nu se stie niciodata).Unde mai pui ca domnii/baieitii mei sunt si "multifunctionali" so to say, adica ofera servicii complexe de schimbat tevi (pentru modelul instalator), vopsit diverse (pentru modelul zugrav) sau curierat (pentru modelul pizza boy).va astept.Maria, preia legatura.

mărie said...

Am estimat corect. Doamna Alexandra este disponibila pentru infrumusetat destine si impodobit buchete, de la 18 primaveri in sus ca altfel e complicat de legea, cu experiente noi intru deschiderea infratirii intre marile metropole ale tarii.
Sariti!