Thursday, April 5

so long . .

So long, farewell, auf wiedersehen, adieu, folosind cuvintele minunaţilor copii Von Trapp.

Adevărate sunt zvonurile. Râuri de zăpadă la munte sunt. Maria va fi de asemenea.

Nu pot să cred că mai prind zăpadă anul ăsta! Şi că mi s-a confirmat încă o dată faptul că lenea pays off. Nu mi-am scos până în ziua de astăzi de pe maşină portbagajul de ski, cu toate că umblu în tricou pe străzi de vreo 2 săptămâni, dar ce să vezi? o să-l mai folosesc. :) Ceea ce nu pot spune despre cauciucurile de iarnă dar, oh well, probabil sunt sub 0 grade doar pe pârtie, în rest e cald şi nu e musai.

În seara asta avem super program de Paşte@office, super idee - vin tanti să ne înveţe să încondeiem şi colorăm ouă în 5 dintre metodele tradiţionale din diferite regiuni ale ţării. Iupii!

Chiar a devenit inerţial vopsitul ouălor (vai cum sună genitivul ăsta) în roşu şi atât şi hai să mâncăm! iar un pic de reluare a motivelor şi semnificaţiilor şi ancorelor din cultul popular nu strică niciodată. Nu sunt în mod special religioasă dar mă bucur la orice detaliu care mai dă tradiţiei câteva minute/ ore/ zile/ săptămâni de viaţă. Şi nu poţi să-ţi asumi o chestie înainte de a o cunoaşte sau înţelege sau practica - iar la asta cu ocazia de a practica pe mine m-ai prins cu siguranţă.

Mda. Trebuie, însă, să mă mai joc un pic cu un excel înainte să pot pleca. Oare dacă îl învârt pe toate părţile ameţeşte şi scade totalul final? Oare?

PS: am vrut să pun link-ul cu copii Von Trapp la wiki. Nu e pagină de wiki despre ei aşa că am căutat via google şi, ce-mi văd ochii? Strănepoţii!! Care, marketaţi cum trebuie, arată cam ce succes a avut Sunetul muzicii - la nşpe ani după, copii ăştia practic trăiesc de pe urma legendei.

PPS: trebuie să-mi cumpăr buţi! Are cineva vreo surioară de 12 ani căreia i-au rămas mici? Plătesc bine! :)

No comments: