Friday, April 20

going once, going twice . . .

Vândut Clăbucet Sosire cu undeva între 8 şi 10 milioane de euro!

Foarte bine, domnii care l-au cumpărat par a fi serioşi - adică orientaţi pe profit - şi sper să înceapă să arate altfel zona aia. E penibil că în ditamai staţiunea în cea mai prosperă zonă montană a României, cabana de la baza pârtiei să arate ca acum 40 de ani. Pe bune...încă au doamnă în etate în dotare, cu salariu plătit pentru tăiat hârtie igienică şi taxat turişti cu 5 bani ca să facă un pipi în veceuri cum nu mai sunt nici în gara de est.

Pe bune, nu poţi să promovezi jacuzzi, saună, masaj şi sală de conferinţe scriined cu font antic pe o prelată roşie de calitate Z cu Coca Cola. Ceva nu se leagă!

De fapt, nu mă prea doare de condiţii sau toalete, că nu o să mă cazez acolo în veci iar pădurea e foarte deasă. Aş vrea să nu mai dau peste oameni cu pungi în afara locurilor dedicate, să nu-mi mai zboare peste cap inconştienţi cu plastice sub fund. De ce? Pentru că pot să-i omor/ desfigurez, sau pot să mă omoare/ desfigureze, sau putem muri/ rămâne desfiguraţi amândoi. Şi nu înţeleg cum de nu-şi dau seama!!!!!!

2 comments:

de ce? said...

ce varza arata... Poate asta e noua strategie de marketing.. farmecul anlior de mult trecuti readus in actualitate :))

marie said...

Ca sa fie noua ar trebui ca alea sa nu fie nechimbate de 30 de ani.
Sau noua la nivel conceptual... hai sa oferim poporului ceva durabil intr-o lume in care coordonatele se schimba in fiecare secunda:
Canabana Clabucet Sosire - noi ne schimbam numai naravul, fatada niciodata!
:))