Wednesday, April 4

a început! :)

Gata! Au început să cadă lalelele din camion şi să fie recuperate de ţigani sau să înflorească direct în curţile bătrânelelor de pe la marginile Bucureştiului.
Rezultatul? 0.6/ 0.7 lei firul.
Rezultatul? Le văd, le cumpăr! Tura din dreapta e de ieri şi tura din stânga de azi.


De luni mă tot gândesc la Ştef! Asta e perioada în care începea să vină în fiecare zi cu câte o minune descoperită prin magazine cărora eu nu le-aş arunca o a doua privire niciodată. Perioada în care biroul nostru arăta a grădină, pe lângă lalelele mele apărând milioane de bucheţele de flori diferite ale căror nume le auzeam pentru prima oară (vocabularul când vine vorba de flori şi culori este mai limitat decât te-ai aştepta la o fată). Nu mă întreba câte mai ţin minte, te rog! :P

Oricum, se vede diferenţa dintre lalelele de seră căzute din camion şi alea de grădină, naturale: dreapta, respectiv stânga.


Am chiar şi un prim plan cu alea de grădină, care şi-au luat atâta avânt să se deschidă că s-au deschis la unghiuri de 180 de grad şi peste. :D



PS: Narcisa a apărut în tot acest aranjament pentru că am refuzat cu încăpăţânare să accept eternul 6 x 7 fac 42 deci poftim 5 mii până la 50 şi încă 50 până la 100. Mulţumesc! de la eterna ţigancă care le ia de la o băbuţă cu 3 mii bucata şi mi le vinde mie cu 6 şi îşi mai opreşte şi bacşiş că a făcut blatul cu 336 de la grădina din militari până în unirii. Nu! Dă-mi rest o floare!

6 comments:

Monica said...

Mi-e dor de MAtei, baiatul care mi-a adus odata un portbagaj de lalele rosiiiii:((((((((((( :((((((((((((

luati mopul pentru tastatura, va rog, daca au ajuns lacrimile pana acolo

mărie said...

Mi-ar placea si mie sa-mi fie dor de un x care mi-a adus odata un portbagaj de lalele rosii :)))

Lalelele ruleaza.
Singura chestie care ajunge pe aproape e liliacul. ala de gradina. pentru ca e rar si dureaza putin. ah!

Monica said...

aoleeeeu, liliac era in curtea din cotroceni a altuia de care mi-e doooooooooooor :(((
sunt o ordinara, nu?

mai am unul de care mi-e dor, cu trandafirul galben si unul cu niste crizanteme pe care si acum i le-as arunca in fata, ca sunt vie! Atat!, sa se inteleaga!

mărie said...

Dar ce orientari burgheze aveti, doamna! :) Curte, gradina, flori, potentiale soacre sensibile la frumusetile naturii sau, si mai bine, potentiali ginerei care stiu sa intretina o gradina . . . Imi place :D

gorgeoux said...

M-am tinut ce m-am tinut, si acum intreb: despre ce flori era vorba? Ca sa-mi amintesc eu macar cum le cheama :D

mărie said...

Tocmai asta este! Ca erau din alea de numai tu stii cum le cheama si de unde sunt si ce se face cu ele :P