Thursday, September 27

să zicem şi de bine

La capitolul experienţe de client prin Bucureşti mi-am dat seama că scriu numai de rău. Că rareori povestesc sau mi se povestesc experienţele bune la capitolul ăsta de prin acele câteva locuri unde sunt posibile. Deci să zicem un pic şi de bine :)

Dacă aş avea în viitorul apropiat sau îndepărtat o petrecere sau o conferinţă sau o nuntă sau orice altă chestie din linia ăstora m-aş duce la Novotel. Cu ochii închişi m-aş duce la Novotel! În două zile full petrecute aici şi cu a treia on the way nu a existat moment în care, de la femeia de serviciu la omul cu scaunele sau cu wirelessu', să nu se poarte cu mine de parcă aş fi centrul universului.

Şi nu modelul draguţ dar sec. Modelul 'sunt amabil/ă pentru că aşa trebuie să fiu dar cu tine sunt şi mai şi pentru că eşti tu specială'.

Nu ştiu cine îi pregăteşte, care le sunt salariile sau bonusurile sau vieţile particulare de reuşesc toţi să fie merry sunshine de la 7 dimineaţa când le ceri o scară până la 7 seara când le ceri să reorganizeze 20 de mese. Dar indiferent de unde şi cum, un mare thumbs-up pentru Novotel.

No comments: