Monday, September 1

last published on aug 15

Mda . . . lenea e cucoană mare. Deşi nu prea e lene . . . m-am ţinut departe de monstrul Qwerty (la mine, de fapt, e monstrul Qwertz).

Ce am învăţat vara asta:

1. Vacanţa va fi de acum încolo luată cu câteva zile libere acasă înainte de plecare şi câteva zile libere acasă la întoarcere - aşa chiar ai timp să faci toate lucrurile la care visezi când nu e vacanţă dar pe care nu pe faci pentru că în secunda doi de vacanţă te-ai suit în maşină sau avion şi ai plecat. Şi o prelungeşti până în ultima clipă posibilă, eventual oprindu-te la birou venind direct de la aeroport. No more!

2. Vacanţele de acum încolo se vor lua mai devreme de 15 august. Pentru că oricum nu mai eşti în stare să faci nimic odată începută luna august. Nici nu prea mai ai cu cine. Şi e doar o tărăgănare lentă a inevitabilului. Reversul medaliei fiind că întorcându-te pe 1 septembrie toată lumea e deja în ritm alert iar tu eşti forţat cu durere să intri direct în vârtej.

3. Dacă tot îmi fac sanie vara de câţiva ani buni (plătisem avansul la revelion înainte să ştiu unde plec în vară) am hotărât să încep să-mi fac şi car iarna. Vara viitoare - trei săptămâni pe plajă pustie în "cantonament" de kiteboarding/windsurfing. Un all inclusive de mare excepţie - adica echipament, instructor, un pat, 2 mese pe zi.

Ce regret de vara asta: N-am ajuns la muzică. Am sărit şi Nova Rock şi Rock im Park şi Frequency şi Szighet :(

Acum începe planificarea Barcelonei anuale de toamnă. Asta imediat după ce o să fiu din nou în stare să-mi iau o bere singură.

Asta fu! Aseară mi-am dat seama că nu mi-am mai pus ceasul să sune de nu mai ştiu când.

Azi dimineaţă în maşină cu iaurtul şi guerilla de dimineaţă mi-am dat seama că am reintrat în viaţă. Ceea ce e bine. Îmi place viaţa mea :)

No comments: