Wednesday, December 17

fie ca!

Iar e perioada aia anului. Și nu mă refer la florile dalbe ci la tăierea porcului . . . care a ajuns o operațiune atât de eficientizată încât nu se mai face decât strictul necesar din ce se făcea pe vremuri. Aici intervine și problema mea, reluată anual în jurul marilor sărbători și în timpul anului în jurul oricărei ocazii mi se oferă pentru a-l relua. 

Revenind. Vreau să știu unde pot mânca sângerete în afară de un restaurantul drăguț unde m-a dus Silvia în Dusseldorf, Novegia unde am auzit că se vinde la supermarche sau la Petroșani unde se lăuda iepurașul că a văzut acu' un an. 

Deci?

PS: Dacă o țin în acest status quo fără porcării încă vreo câțiva ani presimt că o să fie prea mult și o să iau situația (recte porcul și cuțitul) în mâini. De parcă aș putea să omor ceva pe planeta asta. Până și amenințările-mi sunt goale :( Deci vă roooog :)

No comments: