Monday, December 15

un altfel de toate 'la timpul lor'

Stăteam de o oră în pat încercând să adorm cu miliarde de gânduri, idei și dezvoltări de idei prin cap când am avut o revelație . . . nu mai oră de ajuns la muncă deci dacă tot îmi dă mintea pe afară de proiecte la ora asta, mai bine profit! :) 

A încerca să construiesc un eveniment sau o campanie în minte e lucru dracului că nu ții minte decât idea generală până a doua zi . . . uite așa iroseam eu super insight-uri :)))

Suprinzător de trează și de creativă la ora asta. Mi-am adus aminte de un articol citit undeva la un moment dat care exact despre asta vorbea - despre cum trebuie să-ți asculți organismul că el știe când e de dormit, când e de mâncat și când de de gândit. Că a sta o oră în pat fără să dormi nu se pune ca odihnă. Deci profităm! :)

No comments: