Sunday, December 14

we're back

Folosesc pluralul pentru că am descoperit că este foarte important. 
Am dispărut de pe blog și de pe net în general în ultimile două săptămâni din cauză de perioadă de tranziție între calculatoare. Oricât de ciudat ar suna, și știu că sună a ceva la limita obsesiv-compulsivității . . . n-am mai avut tragere de inimă să scriu/fac nimic legat de calculator în ultima vreme. 

Senzația e aproape la fel ca cea de a pleca la drum lung cu o mașină necunoscută. Te enervezi că tot universul mașinii tale, prietenos și customizat, nu mai există. Și te trezești că ajungi la Brașov în aproape 4 ore în loc de puțin peste 2, că ești nervos că ai de ales între EuropaFM, EuropaFM și EuropaFM tot drumul, că nu te simți la fel de în largul tău pentru că ești mult mai atent decât de obicei la presiunea pe accelerație și pe frână etc.

Despicând firul în 14, ca să vă sperii definitiv, motivele principale arată așa: 

1. O tastatură necunoscută duce la încetinirea rimului de scriere - combinat cu alunecarea mult prea deasă a degetelor pe alte taste și nevoia de revenire. Lucru care mă enervează pentru că sunt obișnuită să scriu repede și aproape automat iar atunci când nu îmi iese cum sunt obișnuită devin iritată și mă las.  

2. Lipsa bookmarks-urilor mele stabilite din timp cu tot ce-mi trebuie la îndemână. Nu mi-a venit să o iau de la capăt cu customizarea pe un calculator care nu e al meu și pe care oricum îl țin numai 10 zile. Ceea ce a duc la o groază de situații amuzante odată ce mi-am dat seama că, în afară de contul google, nu știu nicio parolă din zecile asociate restului de conturi la te-miri-ce servicii. 

3. Muzică, poze, docs - Oha! M-am trezit, dintr-o dată, lipsită de referințe atât în plan personal cât și profesional. 

4. Și tot așa . . .

Revenind la importanță pluralului. Am revenit eu pentru că a revenit confortul relației :))) Jesus! :)))

În altă ordine de idei și complet offtopic, să-mi spuneți pls dacă se văd ciudat diacriticele că nu m-am lămurit încă cu toate problemele de compatibilitate. Tnx :)

1 comment: