Monday, December 15

hai cu spiritu!

Încă nu m-a luat niciun spirit. 
Am simțit ceva în momentul ăla din centrul Dusseldorf-ului. Era în primele zile de împodobeală, înainte să fie scos tot arsenalul ăla sufocant de danteluri de luminițe. Mă plimbam pe străduțele alea tipice de centru vechi cu ciupercuțe cu vin fiert și miros de fructe trase în aluat și vafe. Și a început la un moment dat să ningă cu fulgi din ăia cât pumnul. Și atunci da, m-a luat spiritul. 

Acasă, am așteptat să se aprindă luminițele de prin centru care păreau finuțe. S-au aprins și erau albastre :( Nu înțeleg de unde albastrul și Crăciunul? A fost Pepsi Blue de sărbători acum câțiva ani. Nu înțeleg asocierea. 

Dar acușica plec să mă joc . . . iar cu spiritul de joacă nu a avut niciodată vreo problemă de a mă cuprinde ;)

No comments: