Monday, February 26

:)

M-am întors de pe coclauri cu un somn de zile mari în mine . . . destul de ciudat când mă gândesc că nu am avut niciodată probleme cu dormitul în locuri străine. Am dormit luni de zile în cort iar miercuri şi joi nu am reuşit şi pace să dorm în pat dublu, moale, liber şi grena.

Şi iar nelinişte. Am stat trei zile departe de toate ale mele şi m-am întors lacomă.. dar şi obosită. Şi ce te faci când corpul trage spre somn şi somn şi lenevit şi somn iar capul vrea să recupereze ce crede că a 'pierdut'? (sunt încă imatura care iese tot timpul în oraş ca nu cumva să se întâmple ceva magnific şi nemaiauzit tocmai în seara aia care să devină subiect de discuţie luni de-a rândul şi tu să nu fi fost de faţă - I am recovering, though :P)

Şi uite aşa s-a putrat războiul - pe frontul de sud: în pat era foarte, foarte bine, dar cu un pic de nelinişte că trece iar weekendul şi începe munca de luni şi iar nu am făcut nimic 'activ'; pe cel de nord: departe de pat, entuziasmată de noutate dar cu un picior în uşă, tânjind la pijama şi film şi linişte.

Iar le vreau pe toate şi nu îmi iese nici una cum trebuie şi până la capăt? Sau I got the best of both worlds? :)) Depinde . . .

1 comment:

Sandra G said...

pisi, nush cum ti-a fost tie, dar eu m-am bucurat foarte mult de something's gotta give in liniste si pace :)

hai cu bleapsa aia ca sunt curioasa :D