Tuesday, February 27

neverfuckin'ending story

M-au trimis acasă fără probleme ca să-şi mănânce prânzul în linişte după 5 ore de dat cu capul de masă din cauza unor proceduri sărite/ uitate de ei.

M-au sunat când şi-au adus aminte de mine cu vechea "am o veste bună şi una proastă", explicându-mi că sunt nevoită să plătesc una din piese pentru că nu apărea ca stricată la prima constatare. Nu mi-ar fi spus nici picaţi cu ceară că există şi opţiunea de a merge iar la poliţie să declar, la asigurator să declar şi înapoi la ei în perfectă legalitate şi cu bani de cafea nu cu 4 milioane pentru beculeţul de la semnalizarea de pe oglindă.

Mai mult, când am întrebat timid cum de trebuie să dau banii ăştia când am casco am primit dezarmatul răspuns: Păi domnişoară, e mai simplu aşa. De ce să deschideţi un nou dosar? E mai simplu pentru cine?!? Recunosc, urlu acum despre principii dar dacă ar fi fost vorba de o piesă de 300 de mii probail aş fi dat banii şi m-aş fi scutit de drumuri şi socializat cu oamenii la accidente uşoare sector x. Dar 4 milioane?! WTF?

Să vă mai spun că de atunci mă sună de 3 ori pe săptămână să mă întrebe când vin? Câteodată de 2 ori în aceeaşi zi . . . Că stau piesele pe stoc şi probabil îi bate şi pe ei cineva la cap.

De ce am reluat povestea? Pentru că ieri m-au sunat la 7.40 dimineaţa!
Cum să dai, tu furnizor, telefon unui client la o oră la care - dacă nu doarme încă pentru că stă la 10 minute de birou - e în duş, cu familia la masă, cu pruncii încă în pat etc. E unul din cele mai intime momente ale zilei.

Asta în condiţiile în care programul lor începe oficial la 8 şi vă e clar că ajungând acolo la 8 şi 10 încă nu e nimeni, nu?


Pe bune acum, zăpada şi maşina (şi pe zăpadă cu maşina şi pe gheaţă cu maşina sau trasă de maşină pe zăpadă + alte variaşiuni pe aceeaşi temă) sunt singurele bucurii materiale pe care le am - ar mai fi câteva dar astea consumă 90% din resursele mele financiare. Cum să se f*tă amândouă în aşa hal, în acelaşi timp?

6 comments:

Sandra G said...

gata! sun ucrainienii! sa le faca o vizita la 'mitocar' sa le tina un crash course de customer care ca ma lasa nervii de ce tot patesti cu ei...

seb said...

According to Al Gore, maşina a ***** zăpada. According to Robin Williams, "It's not your fault. It's not your fault. It's not your fault!" (Good Will Hunting - în româneşte, Buna Vânătoare A Testamentului :D )

marie said...

@sandra: facem outline de curs in weekend si implementam exemplar cand ma duc la ei saptamana viitoare. sintetizam un mesaj si ii punem sa-l scrie de 10000 de ori pe tabla :)))

@seb: bwahahaha. good point. eternul cerc vicios, fir'ar el sa fie
Cat despre Good Will Hunting, inainte sa vad filmul eu credeam ca pe romaneste e 'Vanatoare cu/ din Bunavointa' :D

MoniK said...

sunt cu tine ca si tu esti cu mine (pana de Paste)
dar nu vreau sa le dai bani:( si am uitat sa te intreb atunci de ce nu mergi pentru inca o constatare la militie:(

de_ce said...

dupa ce iesi din serivce sa intri cu viteza direct in masina patronului, sa aibe si el de platit piese aparute din cer :))

marie said...

@monik: clar nu le dau bani. am fost azi dimineata la politie, acum ma duc la asigurator si maine la ei. speeeeer sa termin maine!! :(

@de_ce: asta ar fi 'cu indulgenta' comparat cu ce visez de cateva saptamani sa le fac ;)