Wednesday, February 7

staţi liniştită, se rezolvă!

.... şi m-au sunat.
  • Domnişoară, avem o veste bună şi una proastă. V-au venit piesele dar (pentru că suntem noi proşti şi nu am făcut poze când trebuia) asiguratorul consideră daunele post-constatare şi va trebui să plătiţi una dintre ele.
  • Poftim?
  • Da! Dânşii nu recunosc dauna la sistemul de prindere.
  • Bine. O să mă duc iar la poliţie şi iar la asigurator şi iar la dumneavoastră.
  • Da domnişoară, dar aşa se deschie un nou dosar. Sincer vă spun (iar cu tonul ăla forţat de înţelegere şi solidarizare), varianta cea mai simplă este să achitaţi dumneavoastă piesa în valoare de 4 milioane.
Să mori tu că e mai simplu aşa!!!

6 comments:

sasa said...

Web design

marie said...

Imi propune firma ta o sponsorizare pentru sistemul de prindere?

Offf..

MoniK said...

mie sa-mi spui cine e asiguratorul, ca ma gandeam sa mi-l schimb pe al meu, ca e scump, dar nu am patit niciodata din astea, on the other hand...

MoniK stresata, cu pisica in gestatie

marie said...

mai....se prea poate ca oglina fiind decimata, sa se mai fi rupt ceva la ea dupa constantatea asiguratorului.

m-a enervat modul in care au pus problema ... am pierdut 5 ore din cauza lor acolo si 2 luni asteptand ca sa imi spuna ca nu se poate, m-au trimis acasa si apoi mi-au explicat la telefon ca e mai simplu sa platesc 4 milioane ....

asiguratorul e generali....cu astia au contract lucreaza porsche ro.

de_ce said...

nu te lasa! :)

marie said...

Niciodata ;)

tnx