Monday, July 2

commitment

Trebuie să o apuc de undeva și să o rezolv. Asta cu extremele. Ori sunt foarte tare implicată la birou, ori sunt foarte tare implicată la bere, ori sunt foarte tare implicată în relație, ori sunt foarte tare implicată în a mă ascunde sub plapumă. Trebuie să le fac cumva să coexiste.

Aia cu berea reușește de obicei să coexiste cu toate pentru că șantajul sentimental este un concept destul de vechi încât să-și fi pierdut din conotațiile negative și să fie aplicat fără jenă chiar și de cei mai morali dintre noi.

Dar cu restul ce mă fac? Ori muncesc și cad toate celelalte, ori iubesc și cade tot ce e pe lângă, ori mă ocup de mine și atunci numai eu cu mine stau.

Așa că, trebuie să încep de undeva. Și îmi lipsește postatul și comentatul și cititul pe internet. Și mi-e la îndemână. Dacă aș începe cu ”de mâine merg la tenis” n-aș schimba nimic și aș și intra în depresie că nu pot să schimb nimic. Așa că . . .

Commitment: de azi o să fac ce fac ca minim o dată la două zile să postez, să las minim 2 comentarii pe zi (asta e simplu, o să comentez la fetele mele până nu mai pot) și să citesc zilnic măcar blogurile din top 10ul meu.

Condiții: fără clipuri de pe youtube, fără comentarii cu un smiley și atât, fără reorganizarea top 10ului astfel încât să includă numai blogurile care vorbesc rar și în haiku-uri.

Later edit: excluding weekends and holidays :P

No comments: