Monday, July 9

weekend

După ziua de vineri petrecută în bip-uri am decis să implementez programul de legumit la soare şi uniformizat bronz de tractoristă făcut la Nova Rock.

Păcat că nu prea profit de locul ăsta decât împinsă de la spate de alţii. Încep încet încet să nu mă mai grăbesc chiar tot timpul. Sper ca weekendul a fost începutul unei poveşti foarte frumoase între mine şi balconul meu.

All in all, nu mi-am mai programat nimic în astea două zile şi paradoxal am făcut mai multe decât în weekendurile anterioare când îmi făcusem un program de zi de miercuri. Bonus - satisfacţia lucrurului făcut versus frustrarea neîndeplinirii "planului".

Mulţumesc pe această cale lui Paul care a intrat în vieţile noastre şi a luat-o pe soră'mea departe la el în munţi lăsându-mi linişte, pace, ordine şi dimineţi ca asta de mai jos.

No comments: