Thursday, July 5

în loc să-mi cumpăr o bâta pentru scaunul din dreapta

Oare cam ce procent din banii pe care îi dăm la service-uri ar trebui să ne fie decontaţi de toţi dobitocii care "se bagă" bazându-se pe faptul că vei prefera să intri în gropă sau să urci bordura în loc să intri în ei şi să stai la coadă la poliţie?

Mi se pare incredibil că îmi stric maşina şi mă înham la drumuri interminabile până la mama naibii pentru că tupeul este calitatea nr. 1, slăvită de zicale şi proverbe, propovăduită de tot felul de deştepţi pe la televizor. Mentalitatea aia de "descurcăreţ", de "i-am ars pe fraieri!", de "du-te peste ei şi fă scandal dacă nu e cum vrei tu".

Ce mă îngrijorează este că apar din ce în ce mai des acele câteva fracţiuni de secundă când, în trafic cu 5km/h, îmi vine să nu trag de volan sau să apas frâna ci să văd ce are de gând deşteptu'. Când mă enervez atât de tare încât am senzaţia că îmi va da fie şi un gram de satisfacţie sau linişte a ţine un şmecher 4 ore la coadă la poliţie după o tamponare minoră. Mai rău mi-aş face. Şi mă enervează cuuuumplit că pe asta se bazează şi ei.

Nu reuşeşte nimic altceva să mă scoată succesiv şi constant din minţi în halul ăsta.

Later edit: ultima frază nu era o invitaţie.

Later-er edit: in a more happy note, la mulți ani cosmin! :)

3 comments:

Anonymous said...

heeei..... multumesc..

am sa mai trec pe la tine.

ma simt ca alba ca zapada care a gustat din cornulete si a baut din laptele piticilor doar ca piticii sunt dupa perdea si au gatit de data asta..

Anonymous said...

a moi, a la petite fille que je etais, a celle que je suis encore souvent ...

mărie said...

Cornulete si lapte? mai dar ce fel de zi de nastere ai tu? :))

Mersi, mersi.
A moi et a nous tous!