Friday, October 10

dacă pleci, ia-mă şi pe mine . . .

Am un chef de scris cum n-am mai avut de mult. Îmi vuieşte capul de idei, de legături între idei, de momente de 'ahaaaaa'. Şi cum şade bine în astfel de momente, evident că nu apuc să transcriu aici nimic.

Mă simt ca şi cum în camera de alături ar fi cea mai mare petrecere a tuturor timpurilor iar eu trebuie să stau în camera mea până îmi termin tema la fizică.

Mă simt de parcă m-aş fi despărţit de prietenul meu şi am continua să stăm împreună până unul dintre noi îşi găseşte casă nouă. Şi stăm civilizat, liniştit, cu ocazionale aduceri aminte şi momente mişto dar cu acel gând al despărţirii prezent în fiecare frântură de conversaţie.

Mă alint şi eu aici că mi-e drag scrisul şi când mi-am pus text box-ul gol în faţă, în mod ciudat, subiectul ăsta a ieşit primul.

E zona mea mea de răsfăţare, copilul care dă din picior că-l ţin în parc după ce el a zis că vrea să meargă acasă şi eu am acceptat. Şi îl mai păcălesc că se joacă cu jucăriile preferate şi e frumos afară dar din când în când îşi aduce aminte că noi tot în parc suntem deşi am stabilit de comun acord că mergem acasă.

Încep să mă enervez şi pe mine cu metaforele. Sunt într-un preaviz prelungit de 6 săptămâni şi neanderthalul, copilul, emoţionalul din mine (cum vreţi să-i spuneţi părţii ăleia care vede lucrurile numai în termeni simpli de alb şi negru) nu înţelege de ce mai stăm dacă ne-am hotărât că plecăm :)

Cred că de la asta mi se trage lipsa de chef din ultima vreme şi ocazionalele alunecări în stări de 'vreau să stau în casă şi să dorm toată ziua'.

Sunt în limbo şi urăsc să fiu în limbo. Eu îmi trag jumate din energie din capacitatea de a face planuri pentru viitor. Nu pot să planific viitor unde sunt pentru că nu voi mai fi aici peste câteva săptămâni. Nu pot să planific viitor unde voi fi (mai mult decât planific deja) pentru că am un ciudat sentiment de 'care nu se face'. Ufff!

No comments: