Monday, October 13

toamna 08

A venit toamna. Nu, nu urmează o compunere despre covorul auriu de frunze care acoperă pământul ci chiţăieli cu privire la agenda culturală a acestei toamne.

Demisia odată dată şi libertatea îmbrăţişată rămân problemele financiare care vin odată cu lipsa aparteneţei la un grup - traduse în viitoare facturi de mobil plătibile de subsemnata şi la necesitatea achiziţionării unui laptop (cea din urmă o să mă doară rău la buzunar).

Şi totuşi pe 15 noiembrie cântă Rancid la Astoria. I huffed and puffed că nu pot să merg, că n-am bani, că destinul şi stelele ele însele, că vitregia vieţii etc. până când mi-am urmat propriile sfaturi, m-am adunat de pe jos şi am început să lucrez la un studiu de fezabilitate.

Ei bine dragii mei, turns out că nu mi-am pierdut calităţile şi pot în continuare să jonglez elegant cu rute şi linii aeriene astfel încât să "trăiesc visul" şi să nu fiu nevoită să mă hrănesc o lună după aia doar din amintirea lui.

Avem aşa: Bucureşti - Londra - Koln - Bucureşti + Rancid live la 208 EUR (3 bucăţi bilete de avion şi una bucată bilet la concert).

Şi mai avem 2 prietene în 2 oraşe fiecare cu o canapea with my name on it (xoxoxo fetelor).

Şi chiar dacă o să mă întorc şi şomeră şi fără bani, sunt sănătoasă tun şi pot să rabd un pic de foame. Mi-am cumpărat la super-promoţie nişte experienţe şi viitoare amintiri care sunt priceless. ;)

4 comments:

runbaby said...

that's the spirit, m'am :)! tinem pumnii sa nu fii, in cele din urma, nici somera, nici muritoare de foame ;)

Anonymous said...

jonglezi cu sor-ta... :p

gorgeoux said...

Si unde mai pui ca Astoria dispare forever in ianuarie, deci e de doua ori istoric sa mergi la concert ;)

mărie said...

@runbaby Tnx. O să iasă toate spectaculos până la urmă, sunt sigură ;)

@sor'mea :*

@gorgeoux Huh?!? Are u kidding me? Păi hai să facem chetă să o cumpărăm şi ţinem deschisă :D