Friday, October 10

West Wing, again

Cred că am zis de nenumărate ori că am talentul de nu şti să mă echlibrez. Că dau peste ceva ce-mi place şi consum pe loc până nu mai e nimic în loc să savurez. Ei bine, am reuşit în 31 de zile să văd toate cele 150 de episoade din West Wing. Şi în tot timpul ăsta am fost la birou, am ieşit în oraş, am jucat scrabble etc. Deci razna . . . :)

Azi au apărut pe twitter toate personajele din serial (@Bartlet, @Sam_Seaborn, @JoshLyman, @MattSantos, @DonnaMoss etc.)

Ieri citeam la @gorgeoux că Richard Schiff (Toby) era invitat la BBC la o discuţie despre alegerile americane.

Ieri citeam pe diverse siteuri cât de asemnăntoare este campania actuală reală din state cu ultima campanie prezidenţială din serial: primul preşedinte negru - primul preşedinte latin, ambii candidaţi veniţi de aproape nicăieri care au bătut în primare candidaţi cu greutate la Washington etc. etc.

Încerc să-mi dau seama cât de nesinteresant este postul ăsta pentru cine nu a văzut serialul :)))

Bare with me . . . e prima oară în viaţă când fac o obsesie la nivelul ăsta. Friends rămâne la sufleţel dar West Wing mi-a schimbat un pic nişte perspective şi a ridicat nişte întrebări. Din inimă recomand - pentru umor, pentru aciditate, pentru realism, pentru personaje.

Later edit: şi azi e ziua lui Bradley Whitford ;)

2 comments:

Madeinbukarest said...

Baaaaaai vreau si eu West Wing daca il ai pe tot!!!!! Te roooog! Fac copii si iti dau inapoi intr-o saptamana maxim! Te rog te rog! I love the show si nu ma tin nervii sa-l dau jos pe tot de pe Emule sau DCplusplus.

Aaa si pot sa platesc in pisoi de casa. Detalii aici: http://madeinbukarest.blogspot.com/2008/10/din-nou-despre-pisici.html

;)

mărie said...

Sorry dar îmi ocupa 36 de GB pe hard şi l-am şters în secunda în care l-am terminat :(