Wednesday, July 2

culori, culori, culori

Din categoria unde dai şi unde crapă . . . lansa Penseluţa acum ceva vreme invitaţie la a i se face header colorat şi frumos. Şi a primit cu acea ocazie nici mai mult nici mai puţin decât headerul perfect pentru mine . . . după cum se vede mai sus.

Cu mulţumiri maxime Ancăi şi cu întrebându-mă de ce a durat atât de mult până să-l pun sus . . . să vă explic de ce este headerul perfect:

1. are munţi înzăpeziţi pe traiectoria balonului
2. este plin de 'hills are alive' şi note muzicale . . . să ştie domnul Radu (Zeul) de ce cânt
3. fata cu păr mov (aluzie la culoare preferată a panseluţei) s-a dovedit a fi mai mult decât potrivită pentru că, între timp şi fără legătură cu mai sus numitul header, m-am vopsit eu mov în cap
4. floricele pe câmpii şi curcubee

Deci . . . după un an jumate, mi-am pus si eu tapet pe căsuţă :)

6 comments:

Monica said...

E dragalas foc!
Vrei o piersica, fetito? (mere rosii nu am;)

Sandra G said...

Ce draguuuu! Sa-ti traiasca! :)

mărie said...

O piersicuţă ar fi minunată, dacă vă lasă inima :)

Să-mi trăiască. Mai rar aşa potivire total neintenţionată.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

sa-ti fie de bine, don'soara!
si multam ca-l folosesti. :)

mărie said...

Mulţam dvs pentru excelentul exerciţiu creativ. S-a potrivit mânuşă :)