Wednesday, July 2

eu invit, tu inviţi, ei invită etc.

Presenting . . . . un mai mare, mai frumos şi mai funcţional invita.ro

Ca să găseşti gaşcă pentru festivaluri! Şi dătător de încredere când vrei să mergi la nu ştiu ce eveniment şi ţi-e lehamite de momentul ăla în care intri, toate privirile pe tine şi tu nu ai către cine să dai din cap a 'bună ziua'.

Mie îmi place să am la îndemână bannere cu 'merg la' pentru fiecare eveniment la care mă duc, îmi place să ştiu lista de invitaţi şi confirmaţi înainte să ajung în locul cu pricina, şi e mai colorat şi prietenos decât un mail/sms cu 'hai să bem şi noi o bere diseară pe motoare'.

Pe mine mă găsiţi aici.

Later edit: a se consemna că am văzut că a scris şi mouse-ul despre asta după ce am postat, nu am plagiat titlul, e doar o chestiune de preferinţă comună pentru o anumită cadenţă a vorbei :)))

No comments: