Tuesday, July 15

thriller

A luat-o lumea razna! Am fugit, la revedere, v-am pupat. . . înapoi în globul meu de sticlă unde lucrurile sunt drepte şi clare cu mici fiţe şi abateri de la perfecţiune doar aşa, de condiment.

În afara globului meu de sticlă n-am mai văzut de nu mai ştiu când o faptă bună sau o responsabilitate asumată sau un gest frumos gratuit. Nimic. Dimpotrivă, aud numai poveşti de night of the living dead . . doar că e în miez de zi şi cu oameni care par colegi de specie până la cataclismul contrariu.

Numai laşi şi mişei, numai oameni trişti care nici tristeţea nu ştiu să şi-o ducă cu demintate şi adâncime ci se înrăiesc şi urâţesc din cauza ei.

Vreau în concediu unde să nu mai aibă cum să ajungă la mine povestiri din astea de zona crepusculară.

Încă un pic şi vine ziua mea . . . mai ştii, or fi toate astea pietre de încercare şi reality check că intru în al 25lea an de viaţă şi eu tot cred în oameni buni şi zâne.

Eh, oricum o să cred în oameni buni şi zâne. Îmi sunt mult prea prieteni ca să le neg existenţa ;)

No comments: