Monday, July 28

una caldă, una şi mai caldă

Astăzi am primit produse frumos mirositoare din alea de fetiţă ambalate cu floricele în loc de bile din alea de puf folosite la ambalat. Nice touch ;)

Duminică am prins primul răsărit în Bucureşti după foarte foarte mult timp.

Azi mi-am început ziua cu o cafea la soare şi un compliment foarte mişto.

Săptămâna asta se întoarce tanti din concediu. Foarte ciudat cum în 2 luni cu tanti am uitat că 6 luni m-am descurcat singură cu curăţenia în casă. Acum arată ca după război şi în loc să pun mâna să strâng cum am făcut de atâtea ori înainte . . . eu sunt paralizată şi plâng după tanti. Tantiiiiii!

Tocmai când decretasem că penseelutza drept cea mai înfloritoare floare dintre flori, penseelutza s-a orientat ea prin viaţă de a reuşit să înflorească şi mai tare. Să mor dacă mai înţeleg ceva. Tre să săpăm în capşorul ăla înflorit să vedem exact ce şi cum.

4 comments:

Mel said...

la multi aniiiiiiiiiiiiiii cu o mica mica pitica intarziere :**,, sa ne cresti mult si bine si sa nu treaca o zi in care sa nu zambesti, pupicei

Junkymouse said...

eu dintr-o ambitie de copil tembel am spus ca nu imi iau o "tanti" pentru ca imi e jena sa las o femeie mai in varsta sa faca ce pot sa fac si singura din simplul motiv ca n-am timp, dar am bani, iar pentru ea situatia e invers. numai ca acum, privind muntele de haine de calcat si puful de la matze care mi se aduna pe talpi si fund (stau mult pe jos), ma gandesc din ce in ce mai serios la alternativa asta... insa cum fac sa nu ma mai simt prost? cine imi impusca constiinta? :P

mărie said...

@Mel: mersiii . . şi tu la fel. La mulţi ani şi numai bine bine bine :)

@Junkymouse: maşina pp că nu ţi-o speli tu deşi ai putea, vreo 50% din serviciile pe care la cumpărăm le-am putea rezolva noi.

Cât despre aia cu bunul simţ, eu tot timpul mă gândesc că e win win - la câţi oameni care nu au bunul simţ al nostru sunt out there . . . jur că la mine e o relaţie bunică/nepoată mai degrabă decât orice altceva.

Mel said...

ms pup