Tuesday, July 22

fata cu foarfeca

Am avut o revelaţie sâmbătă. La tuns. Despre meseria de coafeză.

Că tot aud mii discuţii în ultima vreme despre cum e cu meseriile făcute din vocaţie sau din obligaţie sau din presiune etc. etc. Evident, pentru omul de la capătul serviciului pe care îl oferi, prima variantă este de preferat întotdeauna.

Ei bine, m-am dus la nimereală - ceea ce nu fac niciodată când e vorba de tuns. Şi am dat peste o fată draguţă, ţopăitoare, zâmbitoare care a început să se învârtă în jurul meu şi să taie şi să taie şi să taie.

Şi atunci mi-am dat seama . . .

A fi coafeză din vocaţie este ca şi cum te-ai juca toată viaţa cu păpuşile Barbie de la 12 ani.

Se uita fata aia la mine în timp ce mă tundea de parcă tocmai m-ar fi primit de ziua ei şi, de abia scoasă din cutie, proba toate hăinuţele venite în pachet cu mine.

Cu curiozitatea aia de copil care se joacă cu păpuşile. Cu grija faţă de jucăria nouă pe care ai primit-o în urma unei înţelegeri cu părinţii care implica mulţi de 10 la matematică.

Aşa-mi place când mă suprind oamenii pozitiv . . . :)

2 comments:

Anonymous said...

unde?

mărie said...

Salon Iova, în Dr. Taberei. Nu ştiu cum o cheamă dar e brunetica, tânără şi cu un cercel în nas.