Tuesday, November 21

auoleeeoooo!!

...citeam arhivele Sandrei si am gasit un test care mi s-a parut interesant cand l-a postat: What's your perfect major?

Si ... l-am facut....si nu trebuia sa-l fac astazi!!! nuuuu azi! a picat in mijlocul unei zile in care am avut primul moment de indoiala ..... slabutza ce-i drept....apropo de ce dracu fac de fapt aici si de ce sunt asa convinsa ca asta vreau sa fac .....(stiu sigur ca o sa-mi treaca maine pentru ca imi place de mor dar coincidenta m-a lovit in plex)

so.... here it is...my perfect major.... ceea ce fac in realitate nu este nici macar in Top 5!!! hahahah.....trebuia sa raman la prima dragoste si sa ma joc si acum cu serpishori, siruri si probabilitati ..... :) ....inginer pe santier, vorba parazitului :)

plus ca...wtf?!?!...cum sa fie teatru pe locul doi atat de aproape?!?

Engineering

100%

Theater

92%

Mathematics

83%

Philosophy

83%

Sociology

83%

Linguistics

75%

Journalism

75%

Dance

67%

Anthropology

58%

English

50%

Psychology

50%

Chemistry

42%

Biology

42%

Art

33%

What is your Perfect Major? (PLEASE RATE ME!!<3)
created with QuizFarm.com

si nu...asta nu explica nimic :P

Later edit: zice Sandra ca nu in arhivele ei am gasit chestia asta. atunci de unde am luat-o?!? poate am confundat. whatever

No comments: