Friday, November 17

Mi-e sooomn

Ieri am avut o zi care a insistat sa nu se mai termine (si care, de fapt, a inceput alaltaieri).
Dupa maraton la birou miercuri am plecat la 9 seara spre Cluj. am facut treaba. Mi-a parut rau ca nu ninge. Ultima oara am prins prima ninsoare de anul asta ... cu trei zile inainte sa ninga in bucuresti si nu cu viscol si fulgi mici care iti intra in nas ... cu fulgi cat pumnul si o consistenta care ii face sa ti se adune in par si sa iti ramana pe haine cateva zeci de secunde dupa ce au cazut. Nu mai vine odata iarna asta?!
M-am bucurat in schimb ca de data asta am reusit sa terminam mai devreme si sa stam si in cluj cateva ore sa ne plimbam prin centru. Consider o mare lipsa faptul ca nu am vazut orasele tarii. Intru periodic in vria plecarii si imi doresc sa vad locuri cand, la mine in tara, inca nu am ajuns mai departe de brasov/ fagaras. Luna asta am bifat (ma rog, am ajuns sa vad un pic din) sibiu si cluj.
Am ajuns la aeroport si, acolo, in dreptul zborului de ora 18.30 spre bucuresti, statea scris ceva ce nu vroiam sa vad niciodata..... delayed until..si atat! Nicio ora. As fi preferat o intarziere de 10 ore anuntata in locul unor cuvinte care, practic, spun: nu stim ce se intampla, cat va dura, daca mai plecati in seara asta sau nu.
Motivul: am avut o incurcatura cu aernoavele, am schimbat cateva si se pare ca cea care opereaza acest zbor este in alt aeroport din tara.
Ce mah?!?!? Cum adica ati incurcat aeronavele? Am avut in fata exact imaginea unui copil care se joaca cu trenuletele, isi rearanjeaza machetuta si isi da seama la sfarsit ca ii lipseste un vagon - nu-i o imagine pe care vrei sa o asociezi cu compania aeriana nationala.
Si-am stat, si-am stat .... si am stat cu clientul .... adica, nu tu barfa, nu tu scobit in nas, fara discutii despre vreme, concentrare la limbaj, la gestica....etc, etc. Fix ce trebuia!
Barul aeroprotului s-a inchis la 7 si am ramas aproximativ 50 de oameni. Si uite asa, am stat si m-am uitat la ei, toti vizibil enervati, modelul care trebuie sa ajunga la bucuresti ca sa plece la predeal de unde sa plece la bistrita etc, etc. .....and i mean it, toti...cu laptopurile pe mese (chiar si cei care erau in grup, colegi de munca, prieteni, cupluri) si excelurile deschise ...... uitandu-se la ceas, doar doar mai dureaza inca 5 minute ca sa puna si ultima linie in buget. Se certau pe prize!!!

De asta prefer eu masina. Stii ce te asteapta. daca intri in coloana la sinaia si stii ca nu se termina pana la comarnic, esti tot timpul acolo, cu muzica ta, cu prietenii tai in masina, in intimitate si, cel mai important, stii cam cat mai dureaza. Delayed until ... este frustrant.

No comments: