Thursday, November 30

tigara la birou #2

ajung in hol, la fumat si aud AK47 ... ce mah?!?
am picat in mijlocul unei discutii intre niste colege despre cum era cand erau ele mici si in armata. ce mah?!?
despre cum una dintre ele, de departe cea mai doamna (si eu folosesc acest cuvant la modul cel mai serios si respectuos si fara ironii), a castigat la 19 ani concursul de asamblat/ dezasamblat arma. ce mah?!?
si cum, timp de trei ani, 2 zile pe saptamana si o luna de concentrare vara (ce mah?!?!) stateau si sapau transee. huh?!?
si povesti despre cum isi puneau boneta in cap inainte de suba pentru ca, odata suba pe tine, nu mai putea indoi mana sa duci boneta la cap :)
foarte tare!!!

stiu ca s-a intamplat dar la mine in cap e mai aproape de carti decat de realitate, din motive care nu tin de mine dar care ma bucura: n-am avut portocale si banane la o varsta la care prea putin imi pasa de ele. perioada aia am citit-o, n-am trait-o.

No comments: