Monday, November 27

nu cuprind cu mintea modul in care se intampla unele chestii. stiu ca teoria tot zice despre cum se echilibreaza lucruile si fluturasul de la ecuator face tsunami in africa...sa-mi explice si mie cineva cum se face ca, dupa 3 ani in care nu am avut nicio problema cu masina – nici un accident, nici o zgarietura in parcare, nimic – in conditiile in care un an din astia am fost cu lamaie, dupa ce a venit bijuteria si am lasat matizul acasa am avut parte de mai multa actiune decat in tot acel timp.

1. la trei zile, TREI ZILE, dupa ce a iesit din fabrica, cu de abia 60 km la bord, a intrat o fata zambitoare si hipioata in mine (nu am nimic cu genul, imi place genul, dar cand te sui la volan o lashi dracului de pace si dragoste si esti un pic atenta) cu scuza memorabila ‘oops, cred ca am apasat pe acceleratie in loc sa apas pe frana’. no shit?!? ce sa mai zici la asa un raspuns? jur ca, auzind sunetul de tabla infundata (ce-i drept, nu a mea ci a ei) si realizand ce s-a intamplat, mi-a venit sa plang.

2. vineri, 27 de zile de cand a iesit din fabrica, 1400km la bord, am parcat masina in centru, am lipsit 5 ore si cand m-am intors, oglinda data peste cap (si nu peste capul ala peste care o dai tu special ca sa nu ti-o loveasca cineva, peste celalalt cap), sparta, cu protectia crapata si detasata. urasc zonele astea in care vin vineri toate floricelele orashului care nu pot iesi cu taxiul si ies cu mercedesul pentru ca au bani de dat la politist daca ii opreste bauti, si parcheaza ca stugurii in fata la turabo si la mama, trecand ca prin branza peste masinile parcate in fata unor scari de bloc in care traiesc oameni. asta pentru ca nu, nu am double-parked, nu am blocat pe nimeni si nu am calcat pe coada nimanui prin locul ales.

se aduna toate ghinioanele astea acum si nu o sa mai am probleme cu ea niciodata? am greshit ca nu am sfintit-o cand a venit? e pay-back pentru o seara de facut misto de oamenii de la Tablou de Nunta? sau nu are nicio legatura cu nimic si e pur si simplu la intamplare totul si am avut doar noroc ca nu am patit nimic pana acum?

PS: stiu ca e un obiect si ca faptul ca am toate degetele la maini si la picioare si toate organele etc. e mult mai important. dar n-ai cum sa nu te enervezi cand ti-ai dorit-o asa de mult si e de abia scoasa din cutie si atat de frumoasa.. ..asta ca sa nu mai spun ca imi aduc aminte de ea de fiecare data cand vreau sa-mi iau trivialitati din zara si ma abtin pentru ca mai am 35 de rate de dat la banca :(

No comments: