Wednesday, December 6

fara regrete

sunt chestii care nu pot fi reaccesate .. bagi o adresa la favourites cand nu ai timp sa citesti un articol/ sa vezi un clip care ti se pare interesant si revii peste cateva zile sa te bucuri de el.
ma uit cu gura casacata si ridicata in picioare batand din palme cateodata la concerte ale marilor si ma gandesc 'cum o fi, doamne, sa fi fost acolo'. Sa fi fost acolo la Bob Marley, sa fi fost acolo in arena la Queen, la Beatles, in noroi la Jimi, la Janis, in carciuma cu Gica sau la un sah cu impovizatii artistice cu Maria Tanase. dar nu am fost, din motive care nu tin de mine.

de ce nu vad acum Rolling Stones sau U2? acum, cand cu 2 perechi de blugi de la Zara ti-ai luat bilet de avion pana in Europa si daca mai pui un weekend la munte ti-ai luat si biletul la concert? asta ca sa nu mai vorbim de ai nostri, pe care ii gasesti la tnb iar pretul biletul este direct proportional cu interesul acordat acestor artisti care rezista fiind apreciati in strainatate, nu la noi. de ce?

mi-am adus aminte citind asta, si realizand ca nu mai devreme de acum 10 zile, Johnny Raducanu si Teodora Enache au cantat jazz pe versuri ale Ninei Cassian la TNB iar eu m-am uitat pe anx la un episod din lost pe care il vazusem deja.

2 comments:

Anonymous said...

ce ganduri ai si tu :)

mărie said...

cam de duca, nu? :P