Tuesday, December 12

Sa moara Porsche Romania!!

Am auzit si eu, ca multi altii, despre reputatia proasta pe care o are dealerul mai sus mentionat. Este singurul motiv care m-a indreptat spre midocar, in conditiile in care aceste din urma este sensibil mai departe decat porche si nu vorbim neaparat de kilometri ci de lucrarile de pe DN1 care nu se mai termina.

Credeam ca aceasta impresie proasta si-au facut-o niste oameni in urma unei relatii de lunga durata cu ei care nu a mers intotdeauna struna. Nu mi-am inchipuit niciodata ca functioneaza dupa principiul 'client ochit, client lovit' si ca se dau peste cap sa te enerveze - poate sunt rea, sa zicem 'sa te dezamageasca' - din prima.

Am vrut sa-mi iau portbagaj si nu aveau la midocar (iar a comanda insemna sa il am dupa sarbatori). Foarte draguti, ei mi-au spus ca poate au la porche pe stoc (adica sa facem clientul fericit chiar daca ne scade cifra de vanzari) au sunat ei sa verifice ('sa nu va duceti, domnisoara, degeaba pana acolo') si au vorbit sa mi le tina pana ajung. Ajung, comand, platesc, ma intorc sa fac dovada platii si, ce sa vezi, imi indica doua cutii care erau pe jos langa birourile lor si imi ureaza o zi buna.

Singura, fata, vizibil cu febra si cu vocea dusa, imbracata intr-o geaca alba lunga angelica, cu o mutra de 18 ani (si asta numai pentru ca se presupune ca am carnet din moment ce sunt acolo, altfel nu mi-ar fi dat nici atat la cum aratam astazi), de abia tinandu-ma pe picioare.
Nu sunt modelul sa fac scandal. I-am fixat cu privirea cat am putut, nu i-a interesat. Am fixat cu privirea fiecare barbat/ baiat din showroom-ul ala, de la mecanici care se plimbau agale pana la vanzatori care nu aveau cui vinde si domni care se sprijineau in mop. NIMIC. Tot ce au gasit de cuviinta sa faca a fost sa ma opreasca in timp ce caram, singura, doua bare din fier (caci, da, am facut doua drumuri) sa ma roage sa le mai arat o data fractura.

se poate asa ceva? sa prospere astia cand la cativa km mai incolo sunt cei mai draguti domni din lume?

1 comment:

Zaza said...

atzi fost trasa in poza de catre moi.

de sunteti curioasa, ne vedem in Serai. :)