Tuesday, December 5

ultimele 10 ore

cat de frumos a fost bucurestiul azi-noapte!!! am iesit in magheru in drum spre casa si am dat peste o ceata care a reusit sa topeasca pana si beteala aia albastra si intepatoare. culorile de pe semafor erau aure, nu lumina concentrata intr-un punct. calm. si raceala aia care apare tot timpul cand e ceata, si linistea, putinele masini care mai erau pe strada la ora aia inaintau cu fooarte mare grija (bine, asta e altceva, nu inteleg nici acum de ce cand ploua se opreste circulatia in bucuresti - incepe sa picure, incep sa mearga toti cu 30 la ora)

in ultimul moment, am luat-o la stanga in loc de dreapta spre casa (unde sor'mea ma astepta sa-i aduc de jos niste miere din camara - cat de casnic si din alta lume suna?!) si am mai stat o jumatate de ora facand slalom bulevard-stradute-bulevard-stradute-bulevard ...etc. am ajuns pana pe strazile cu nume de capitale si case furmoase si pustii, unde ceata intra practic in masina prin geamul deschis. si m-a lovit cheful de a face poze - iar pe mine nu ma loveste cheful asta aproape niciodata. ask anybody, eu nu sunt omul cu aparatul.

iar azi dimineata m-au trezit razele, am baut cafeaua pe terasa, la soare si am mers pe jos pana la birou cu sugar ray in casti. :)

1 comment:

Anonymous said...

"iar bucurestiul imi place cum arata in ceata. sau imi place ceata in sine? ba cred ca ceata in bucuresti noaptea imi place. da luminilor noptii efecte superbe." - from my blog... hihi!