Tuesday, December 5

leapsa #2

de data asta, m-a lovit Mirona.

deci: mosuleee, mosuleeee .....
dupa un an un care mi-am facut patul in fiecare zi, m-am spalat pe dinti in fiecare seara si dimineata, am dat intotdeauna prioritate pietonilor pe trecere si am trimis numai ganduri bune in univers as dori un weekend asa cum mi-l imaginez:

1. sa ma gasesti chiar daca nu o sa te astept la mine acasa
2. sa nu intarzie iar avionul vineri seara si sa ajung la timp in bucuresti
3. sa nu intarzie fetele, sa fie drumul liber si sa ajungem in brasov inainte de miezul noptii
4. plamanii mei sa uite pentru doua zile ce le-am facut in ultimii ani si sa reusesc sa urc Balea de cel putin 5 ori

Multumesc! :P

Missy, Jay - voi ce veti sa va aduca mosu'?

Later edit: punctul 1. se anuleaza. niciodata nu reusesc sa retin in ce noapte vine mosul asta. se pare ca vine la noapte. cand voi fi acasa, cu cizmulitzele pregatite, nu aiurea! yey!

No comments: