Wednesday, May 9

uite cine vine la cină

Gogol Bordello =

2 bucăţi ruşi
una bucată ucrainean
una bucată evreu
una bucată etiopian
una bucată american
una bucată chinezoaică scoţiană
una bucată tailandeză americană

. . . sau ceva pe acolo

Oi! Oi! Oi! Fetelor . . . dans!

via Metropotam

PS: dacă vor fi Arenele Romane ca la Bloodhound Gang o să mă supăr rău!

PSS: dacă după concert o să apară reacţii cum că au venit ţiganii şi au înjurat românii şi au făcut pipi pe mândreţea noastră de ţară ca după Bloodhound Gang, iar mă supăr rău!

PSSS: hai să ne facem şi mai mari şi să luăm frâiele în mână ca să ajungă să se ştie şi de alţi oameni în afară de Stones şi George Michael şi să fie cât mai multe concerte din astea. Foarte tare că vin Stones şi Michael! Dar aş vrea mai multe din astea mici şi împrăştiate un pic mai mult, nu 1000 de concerte în 2 săptămâni şi atât. În condiţiile în care jumătate din biletele la "astea mari" sunt luate de diverşi pentru că "dă bine să te vadă oamenii acolo".

Mă rog, de fapt voiam doar să zic că abia aştept Gogol.

2 comments:

Monica said...

voi fi acolo.
Star wearing purple!

mărie said...

Lasă că ştiu eu. Faci ca băieţii ăia care zic că sună, get me all worked up, şi nu mai sună.

Aşa mi-ai crescut elanul şi la blogfest şi . . .

:)

See u there!