Wednesday, May 9

zen & not-so-zen

Asta ar trebui să fac. Să învăţ să fac zen cu ferestrele de muncă în bara de jos. Sau să-mi iau găletuţă cu nisip în care să grebluiesc. Orice.
Dar nu, eu îmi iau ţigări şi pastile zilnice de reviste de femei în încercarea de a-mi goli şi relaxa creierul.

Azi am găsit una, pentru noi doamnele, absolut delicioasă.
Ia spuneţi-mi, câte dintre voi nu se regăsesc în cele de mai jos? Câte nu aţi făcut/ simţit asta odată cu instalarea fluturaşilor în burtă? Am ales câteva.

Semne că eşti îndrăgostită lulea:

Eşti abonată la toate site-urile care calculează compatibilitatea în funcţie de zodie. Nu ţi-a ieşit pasienţa? - "Nu-i nimic. Data viitoare îmi dau în cafea"

A făcut o glumă proastă la adresa unei prietene. Reacţia ta e: "Nu-i aşa că-i un scump?!"


Plimbările tale au, invariabil, traseul prin faţa casei lui. Mai ştii, poate iese la geam.


I-ai închinat un altar la tine acasă. Sufrageria e plină de fotografii cu voi doi în toate ipostazele iar în dormitor, primul lucru pe care-l vezi dimineaţa este poza lui.


Îl suni de zece ori pe zi. Dacă nu-ţi răspundem, intri în panică "Oare nu mă mai iubeşte?"


Deci? Doamnelor? :D Aceasta este normalitatea!

1 comment:

Anonymous said...

Cosmo...:)