Friday, June 22

little rocks that roll

ura! ura! ura! pentru poqe, care face niște fotografii minunate, lucru pe care îl știam despre el dar cum n-am mai văzut nimic de câțiva ani și evident el a făcut multe poze în timpul ăsta, am rămas mască intrând pe blog azi.

Niște Băieți featuring Văru (live)

Iar bonusul este . . . little rocks that roll . . așa m-am găsit la el în listă. Cât de drăguț și de appropriate? :) Am negociat drepturi de autor și am adoptat instantaneu ”imaginea„.

Cred că în curând dau o comandă de-un header la art directorul propriu și personal . Dragă!!! Te simți?!? :)))

2 comments:

Felipov said...

da.
suna exact ce trebuie.
vedem ce putem sa facem, as vrea un brief:)

Anonymous said...

va multumesc si va promit un bis.
in alta ordine de idei, sa stii ca incep sa ma simt artist, nici doamna diriginta nu a scris vreodata atat de mult despre mine.
si doar ea a mai scris despre mine.
in alta ordine de idei, nu astept provincia la mine pe blog, decat daca e din bostonsani sau din oradea (doar membrele trupei Danger)

yours, poqe.com obositu dupa 2 zile cu pokemon