Wednesday, June 20

Nu vreau să vorbesc despre Nova Rock. Nu știu ce aș putea să spun despre Nova Rock. Nu știu de unde să o apuc și mă sperie lungimea unui post pe tema asta. Oricum, e al meu.
Bottom line: termin ratele la mașină și pe asta dau banii de acum încolo. Și, vorba lor ... See you next year!

N-am simțit niciodată că pierd ceva sau că mi-ar lipsi ceva din cauza jobului început devreme și în forță - nu se pun aici verile în Mash sau Expirat din Vamă. Mi-am dorit chestia asta și I get off on it. Și nici acum n-am avut senzația de lipsă.

În schimb, am găsit echilibrul perfect. A fost atât de ”potrivit”, în lipsa unui cuvânt mai bun. Și știu că nu mă va lua valul pe mine, pe mine-mine, în zona de platformă pentru divertisment ci va fi întotdeauna bălăceală în noroi la diverse formații obscure :P

A trecut prea puțin timp ca să integreze total creierul chestia asta cu 9 to 5. Reușesc încă să uit total că există job-ul din momentul în care am ajuns ”acolo”, nu la o săptămână după. Reușesc să mă simt în concediu exact cum mă simțeam în verile/ iernile de atunci când eram în vacanță după sau înainte de sesiune. Să nu mă mai gândesc la nimic în afară de ce am chef să fac, beau, mănânc, ascult în momentul ăla. Să nu-mi pun problema de unde vin banii cu care fac chestii, beau și mănânc.

Dea Domnul să mă țină toată viața!

Se întoarce Silvia din paradoxul ei din ultimele 10 zile și povestește ea line-up și detalii picante despre cum fat mike a stat la rehab și cine a fost Gimme în locul lui.

No comments: